Evropský sociální fond
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti

Casablanca – OPPA – vzdělávání zaměstnanců

Vzděláváme zaměstnance v rámci Operačního programu Praha Adaptabilita, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.

Dovolujeme si vám představit projekt:

Vzdělávání v telekomunikačních a IT společnostech Casablanca
CZ.2.17/1.1.00/33258
V rámci programu: Operační program Praha Adaptabilita

Prioritní osa: 1 - Podpora rozvoje znalostní ekonomiky
Poskytovatelem podpory je Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU.

Příjemce dotace: CASABLANCA INT s.r.o.
se sídlem: Plzeňská 183/181, 150 00 Praha 5
IČ: 25079832

Společnost Casablanca INT s.r.o. je předním domácím poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb. V současné době patří do nejsilnější pětky dodavatelů telekomunikačních služeb na našem trhu. Partnerem projektu je společnost Casablanca Services s.r.o., která s žadatelem úzce spolupracuje - vzniklý systém vzdělávání se tak hospodárně využije u obou organizací.

Termín zahájení projektu: 1.12.2010
Termín plánovaného ukončení projektu: 31.3.2013

Kontaktní osoba:
Koordinátor vzdělávacích aktivit – Pavlína Seibertová
Mail: pavlina.seibertova@casablanca.cz

Projekt je podpořen v rámci Operačního programu Praha Adaptabilita, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
www.oppa.cz

Hlavním cílem projektu je poskytnout profesionální vzdělávací kurzy zaměstnancům společnosti Casablanca INT a společnosti Casablanca INT Services, protože jen dobře proškolení, vzdělaní a komunikativní pracovníci pomohou firmě upevnit a vylepšit její pozici na trhu a zároveň sobě poskytnou zvýšenou adaptabilitu na trhu práce.

Dalšími cíli projektu jsou vytvoření komplexního vzdělávacího programu, který bude metodologicky vypracován pro potřeby zaměstnanců obou společností. Komplexní vzdělávací systém bude používán i v budoucnu. Je očekávána optimalizace a zefektivnění klíčových procesů společnosti s možností vytvářet nové pracovní příležitosti. Přínosným bude i fakt zlepšení komunikace nejen směrem k zákazníkům, ale i mezi pracovníky obou společností.

Realizací parciálních cílů bude z pohledu zaměstnanců dosaženo navýšení jejich adaptability na pracovním trhu, rozvoj jejich osobnosti a zvýšení efektivity a mimo jiné také bezpečnosti jejich práce, dojde také ke zvýšení prestiže společnosti a zvýšení kvality poskytovaných služeb.

Školení, která zaměstnanci společnosti absolvovali do 31.3.2013 jsou:

Modul A) Profesionální trénink komunikačních dovedností – pracovníci technické podpory

Modul B) Profesionální trénink komunikačních dovedností – pracovníci administrativy

Modul C) Profesionální trénink komunikačních dovedností - pracovníci obchodního oddělení

Modul D) Manažerské školení

Modul E) Projektový management

Modul H) Technická školení – část Výškové práce

Modul H) Technická školení - ICT školení

Modul I) Legislativa EU s důrazem na regulaci trhu služeb elektronických komunikací

Modul J) Obecné právní povědomí s důrazem na veřejné zakázky

Modul K) Profesionální obchodní dovednosti

Modul L) Projektový management II.

Zároveň proběhlo školení modulu F – Výuka anglického jazyka, které probíhalo od 10.7.2012 do 27.11.2012. Školení modulu G - Výuka německého jazyka, již také bylo ukončeno, výuka v tomto případě trvala od 12.7.2012 do 21.3.2013.

Všichni zaměstnanci, kteří se školení účastnili obdrželi certifikáty o absolvování školení. Zároveň po přihlášení se pod interními údaji na těchto stránkách jsou zaměstnancům k dispozici školící materiály ze všech proběhnutých školení.

Fotografie

IMG_0807_5.9.12_projekt mng_03 SAM_0064 SAM_0052 20130306_111859 CIMG2069 CIMG2114