
Evropský sociální fond
Praha & EU: Investujeme do vaší budoucnosti
Casablanca – OPPA – vzdělávání zaměstnanců
Vzděláváme zaměstnance v rámci Operačního programu Praha Adaptabilita, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
Dovolujeme si vám představit projekt:
Vzdělávání v telekomunikačních a IT společnostech Casablanca
CZ.2.17/1.1.00/33258
V rámci programu: Operační program Praha Adaptabilita
Prioritní osa: 1 - Podpora rozvoje znalostní ekonomiky
Poskytovatelem podpory je Magistrát hl. m. Prahy, odbor fondů EU.
Příjemce dotace: CASABLANCA INT s.r.o.
se sídlem: Plzeňská 183/181, 150 00 Praha 5
IČ: 25079832
Společnost Casablanca INT s.r.o. je předním domácím poskytovatelem internetových, datových a hlasových služeb. V současné době patří do nejsilnější pětky dodavatelů telekomunikačních služeb na našem trhu. Partnerem projektu je společnost Casablanca Services s.r.o., která s žadatelem úzce spolupracuje - vzniklý systém vzdělávání se tak hospodárně využije u obou organizací.
Termín zahájení projektu: 1.12.2010
Termín plánovaného ukončení projektu: 31.3.2013
Kontaktní osoba:
Koordinátor vzdělávacích aktivit – Pavlína Seibertová
Mail: pavlina.seibertova@casablanca.cz
Projekt je podpořen v rámci Operačního programu Praha Adaptabilita, který je spolufinancován Evropským sociálním fondem.
www.oppa.cz
Hlavním cílem projektu je poskytnout profesionální vzdělávací kurzy zaměstnancům společnosti Casablanca INT a společnosti Casablanca INT Services, protože jen dobře proškolení, vzdělaní a komunikativní pracovníci pomohou firmě upevnit a vylepšit její pozici na trhu a zároveň sobě poskytnou zvýšenou adaptabilitu na trhu práce.
Dalšími cíli projektu jsou vytvoření komplexního vzdělávacího programu, který bude metodologicky vypracován pro potřeby zaměstnanců obou společností. Komplexní vzdělávací systém bude používán i v budoucnu. Je očekávána optimalizace a zefektivnění klíčových procesů společnosti s možností vytvářet nové pracovní příležitosti. Přínosným bude i fakt zlepšení komunikace nejen směrem k zákazníkům, ale i mezi pracovníky obou společností.
Realizací parciálních cílů bude z pohledu zaměstnanců dosaženo navýšení jejich adaptability na pracovním trhu, rozvoj jejich osobnosti a zvýšení efektivity a mimo jiné také bezpečnosti jejich práce, dojde také ke zvýšení prestiže společnosti a zvýšení kvality poskytovaných služeb.
Školení, která zaměstnanci společnosti absolvovali do 31.3.2013 jsou:
Modul A) Profesionální trénink komunikačních dovedností – pracovníci technické podpory
- Den 1.: Komunikační dovednosti, 30.8.2011
- Den 2.: Empatická asertivita, 6.9.2011
- Den 3.: Týmová spolupráce, 14.9.2011
- Den 4.: Telefonický rozhovor, 29.9.2011
Modul B) Profesionální trénink komunikačních dovedností – pracovníci administrativy
- Den 1.: Komunikační dovednosti, 6.10.2011
- Den 2.: Empatická asertivita, 17.10.2011
- Den 3.: Týmová spolupráce, 27.10.2012
- Den 4.: Telefonický rozhovor, 31.10.2011
Modul C) Profesionální trénink komunikačních dovedností - pracovníci obchodního oddělení
- 1. skupina
- Den 1.: Prodejní dovednosti I., 3.11.2011
- Den 2.: Prodejní dovednosti II., 24.11.2011
- Den 3.: Komunikační dovednosti, 1.12.2011
- Den 4.: Týmové role a rozpoznání osobnostních typů, 8.12.2011
- 2. skupina
- Den 1.: Prodejní dovednosti I., 4.11.2011
- Den 2.: Prodejní dovednosti II., 25.11.2011
- Den 3.: Komunikační dovednosti, 2.12.2011
- Den 4.: Týmové role a rozpoznání osobnostních typů, 9.12.2011
Modul D) Manažerské školení
- 1. skupina
- Den 1: Motivace a budování týmu, 30.1.2013
- Den 2: Leadership a koučování, 5.2.2013
- Den 3: Time Management, 19.2.2013
- Den 4: Vedení porad, poskytování zpětné vazby, 7.3.2013
- 2. skupina
- Den 1: Motivace a budování týmu, 31.1.2013
- Den 2: Leadership a koučování, 7.2.2013
- Den 3: Time Management, 21.2.2013
- Den 4: Vedení porad, poskytování zpětné vazby, 8.3.2013
Modul E) Projektový management
- 1. skupina
- Den 1.: Projektový management, 5.9.2012
- Den 2.: Řízení změn, 19.9.2012
- Den 3.: Motivace a budování týmu, 3.10.2012
- Den 4.: Projektové řízení prodeje, 17.10.2012
- 2. skupina
- Den 1.: Projektový management, 12.9.2012
- Den 2.: Řízení změn, 26.9.2012
- Den 3.: Motivace a budování týmu, 10.10.2012
- Den 4.: Projektové řízení prodeje, 24.10.2012
Modul H) Technická školení – část Výškové práce
- Den 1.: Výškové práce, 20.9.2012
- Den 2.: Výškové práce, 21.9.2012
Modul H) Technická školení - ICT školení
- 1. skupina
- Den 1: Microsoft Word 2010 - 6.2.2013
- Den 2: Microsoft Excel 2010 - 18.2.2013
- Den 3: Microsoft PowerPoint 2010 - 22.2.2013
- 2. skupina
- Den 1: Microsoft Word 2010 - 8.2.2013
- Den 2: Microsoft Excel 2010 - 20.2.2013
- Den 3: Microsoft PowerPoint 2010 - 4.3.2013
Modul I) Legislativa EU s důrazem na regulaci trhu služeb elektronických komunikací
- 1. skupina
- Den 1: Legislativa EU a elektronická komunikace - 5.3.2013
- Den 2: Trh služeb elektronických komunikací - 6.3.2013
- 2. skupina
- Den 1: Legislativa EU a elektronická komunikace - 5.3.2013
- Den 2: Trh služeb elektronických komunikací - 6.3.2013
Modul J) Obecné právní povědomí s důrazem na veřejné zakázky
- 1. skupina
- Den 1.: Zákon o veřejných zakázkách, 7.11.2012
- Den 2.: Obchodní a pracovní právo (právní povědomí), 21.11.2012
- 2. skupina
- Den 1.: Zákon o veřejných zakázkách, 14.11.2012
- Den 2.: Obchodní a pracovní právo (právní povědomí), 28.11.2012
Modul K) Profesionální obchodní dovednosti
- 1. skupina
- Den 1.: Profesionální obchodní dovednosti, 17.9.2012
- 1. skupina
- Den 1.: Profesionální obchodní dovednosti, 24.9.2012
Modul L) Projektový management II.
- 1. skupina
- Den 1: Projektový management dle PRINCE2 - úvod - 25.2.2013
- Den 2: Procesy, případové studie - 26.2.2013
- Den 3: Projektové prostředí - 28.2.2013
- Den 4: Praktické workshopy - případové studie, cvičení - 1.3.2013
- 2. skupina
- Den 1: Projektový management dle PRINCE2 - úvod - 18.3.2013
- Den 2: Procesy, případové studie - 19.3.2013
- Den 3: Projektové prostředí - 20.3.2013
- Den 4: Praktické workshopy - případové studie, cvičení - 21.3.2013
- 3. skupina
- Den 1: Projektový management dle PRINCE2 - úvod - 25.3.2013
- Den 2: Procesy, případové studie - 26.3.2013
- Den 3: Projektové prostředí - 27.3.2013
- Den 4: Praktické workshopy - případové studie, cvičení - 28.3.2013
Zároveň proběhlo školení modulu F – Výuka anglického jazyka, které probíhalo od 10.7.2012 do 27.11.2012. Školení modulu G - Výuka německého jazyka, již také bylo ukončeno, výuka v tomto případě trvala od 12.7.2012 do 21.3.2013.
Všichni zaměstnanci, kteří se školení účastnili obdrželi certifikáty o absolvování školení. Zároveň po přihlášení se pod interními údaji na těchto stránkách jsou zaměstnancům k dispozici školící materiály ze všech proběhnutých školení.
Fotografie
